Verzenden & Retourneren
Bezorging meubelen :
Gratis boven de 50 euro. Zie de website.
Meubels via Nederick - Amsterdam.
( voorbeeld van de email u krijgt als u meubel / bank via Nederick geleverd wordt )
Geachte heer/mevrouw,
Zoals telefonisch besproken met u komen wij op ….. tussen …. uur uw order van Pure Wonen bezorgen.
Wij komen op het volgende adres leveren: ….. …… ……
Wij willen u erop attenderen dat er eventuele uitloop mogelijk is, wij doen ons best om iedereen binnen het tijdvak af te leveren. Helaas kan het voor komen dat u order enige vertraging oploopt. Wij vragen dan ook of u rustig en geduldig wilt wachten op het telefoongesprek van de chauffeur 15/30 min voor levering.
Leverwijze: Begane grond, Full Service
Er zijn geen gegevens bekend of het om een begane grond levering gaat of om een etage levering.
Indien het een etage levering betreft vernemen wij dit graag voor aflevering. Wij kunnen anders niet garanderen dat er voldoende tijd is ingepland voor een levering op etage.
Indien u gebruikt wilt maken van een verhuislift, dan verzoeken we u telefonisch contact met ons op te nemen op 085-0655250. Indien deze optie nog niet was besproken.
De kosten voor een verhuislift zullen apart aan u in rekening worden gebracht.
Wijzigingen kunnen uiterlijk twee werkdagen voor levering worden doorgegeven. (Werkdagen zijn: Maandag tot en met Vrijdag , tussen 09.00-17.00 uur). Houdt rekening met eventuele wijziging in u order, dit kan leiden tot extra kosten.
Algemene leveringsvoorwaarden*
- Zorg dat er voldoende werkruimte voor de chauffeurs is, dit houdt in dat alle kwetsbare goederen verwijderd zijn ( kasten, schilderijen, lampen, afdekken, kwetsbare vloeren etc.). wanneer er nog kwetsbare goederen aanwezig zijn attendeer de chauffeurs hier ten alle tijden op.
- Nederick kan geen aansprakelijkheid aanvaarden voor schades door transport vanaf de eerste deur.
- Mochten de goederen niet naar binnen passen dan is Nederick hier niet aansprakelijk voor.
- Annuleren is mogelijk tot achtenveertig werkuren van te voren kosteloos. Daarna zijn wij helaas genoodzaakt om 95 euro bij u in rekening te brengen.
- Nederick behoudt ten alle tijden het recht om een transportafspraak af te breken als de chauffeur aangeeft dat de situatie ter plekke onveilig is (bijvoorbeeld: Code oranje, trap die onveilig is etc.) Nederick is niet aansprakelijk voor de extra kosten die gemaakt moeten worden hierdoor.
- Woont u in een autoluw centrum/gebied dan dient u dit van te voren aan te geven, de extra kosten/vergunning die hiervoor nodig zijn voor rekening voor u als klant.
Meubels via Molenaar Transport - Broek op langedijk.
Uw bestelling van de bank en meubels worden u thuis afgeleverd door onze vaste transporteur Molenaar Transport uit Broek op Langedijk.
We hebben al meer dan 10 jaar ervaring met Molenaar Transport en wij weten dat uw meubels in goede handen zijn bij hen.
Op het moment dat uw meubel via Molenaar Transport bezorgd kan worden nemen wij contact met u op en bespreken wij gezamenlijk een dag waarop de bezorging kan plaats vinden.
De avond voor bezorging neemt Molenaar Transport contact met u op welk dagdeel u de levering kunt verwachten.
De chauffeur levert tot aan de 1ste deur van het bezorgadres. Wij adviseren bij het leveren van een bank, tafel of kast op het moment van levering extra hulp beschikbaar te hebben.
Meubels via Postorder- Landelijk.
Ook gebruiken de diensten van PostNL, DHL en Upc. Indien uw producten via deze weg worden verzonden, ontvangt u een track & trace zodat u uw bestelling kunt volgen.
Als u specifieke wensen heeft ten aanzien van de levering laat het ons weten, dan komen er vast en zeker uit.
Wij leveren in Nederland gratis op postcode route met uitzondering van de eilanden.
Levering Eilanden:
De eilanden leveren wij op basis van kostprijs, welke eerst met U besproken worden. In de bestelomgeving dient u dit zelf aan te geven dat het een eiland levering betreft.
Levering België:
In België leveren meubels tegen een meerprijs van € 100,-.
Kleine meubelen in overleg tegen kostprijs.
Service:
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail aan [email protected]
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 5 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Wij zullen de klacht in behandeling nemen en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Mochten wij het niet worden, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar PureWonen.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).
Herroepingsrecht:
14 dagen recht van retour indien het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Deze periode gaat in nadat u het product heeft ontvangen. U kunt het complete, ongebruikte, onbeschadigde product terugsturen. Indien mogelijk in de originele fabrieksverpakking. Wij vragen u het product in een zo oorspronkelijk mogelijke staat te retourneren. De verzendkosten voor het retour zenden zijn voor uw rekening, bewaar daarom altijd het bewijs van verzending. Binnen 14 dagen nadat wij het product van u terug hebben ontvangen storten wij uw aankoopbedrag terug inclusief de verzendkosten die u eventueel heeft betaald bij het bestellen van het product. U kunt gebruik maken van het Herroepingsformulier om van uw aankoop af te zien, en deze aan ons e-mailen of opsturen.
Aanvullende voorwaarden- Herroeprecht :
In geval van herroeprecht binnen 14 dagen en u de 5 jaar garantie Iproteqt spuitbus / spuitbussen heeft gebruikt. Zal bij de creditering van het bedrag een bedrag ad € 120,- per doos van het te crediteren bedrag worden afgehaald.
Retourneren:
Bij PureWonen.nl mag je 14 dagen nadenken over je aankoop. Mocht je aankoop toch niet geheel naar wens zijn, dan kun je deze retourneren zonder opgave van reden.
De verzendkosten bij het retourneren komen voor rekening van de klant.
Stuur jouw retourartikelen mits ongebruikt, onbeschadigd en indien mogelijk in de originele, onbeschadigde verpakking met een kopij van de order of factuur naar:
Retouradres:
PureWonen
p/a Molenaar Transport
Vreekesweid 33-35
1721 PP Broek op Langedijk
En een email met je ordernummer naar [email protected] van dat wat je hebt terug gestuurd.
PureWonen is niet aansprakelijk voor beschadigingen of zoekrakingen van de retourgestuurde artikelen. Vraag daarom altijd om een verzendbewijs. PureWonen mag wettelijk gezien de schade in rekening brengen als het pakket niet deugdelijk terug is gekomen. Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.
Na het verwerken van je retour storten wij het aankoopbedrag binnen 14 dagen terug. (het geld wordt gestort op het rekeningnummer van de koper waarvan wij de betaling hebben ontvangen).
Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd en daarom ook niet gecrediteerd.
Op maat gemaakte producten kunnen niet worden geruild of geretourneerd.