Betaal mogelijkheden
Wij vinden het belangrijk dat u een veilig gevoel heeft bij het winkelen in onze webwinkel.
Daarom bieden wij verschillende mogelijkheden aan om uw order af te rekenen.
- Ideal betaling
- Creditcard betalingen, tot een maximum van € 1000,-
- Belfius Direct Net betalingen
- Bancontact Mister Cach
- Vooraf overmaken, betaling per bank voor levering mits een aanbetaling van minimaal van 30%.
- Riverty, betaal 14 dagen na levering.
- Paypal, betaal achteraf.
- Billink, betaal na 14 dagen.
- IN3, In 3x betalen 0% rente
- Spraypay, een aankoopbedrag van €250,- tot €10.000,- in 12, 18, 24 of 36 maanden betalen.
IDEAL:
Met Ideal kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk online betalen. U rekent af in de vertrouwde internetbankieromgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.
U kunt iDEAL direct gebruiken als u internetbankiert bij ABN AMRO, bunq, ING, Knab, Rabobank, de Volksbank (SNS, ASN Bank en Regiobank), Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, de zogeheten Issuers.
Bij een retour wordt het betaalde bedrag weer op je bankrekening bijgeschreven.
Dit kan 5 dagen duren.
Creditcard:
U kunt veilig en makkelijk betalen met je creditcard.
Bij een retour wordt het betaalde bedrag weer op je creditkaart bijgeschreven.
Dit kan tot 30 dagen duren.
Riverty:
Hoe werkt achteraf betalen via Riverty?
Als je kiest voor achteraf betalen met Riverty, betaal je pas nadat je de bestelling ontvangen hebt. Zo betaal je alleen voor wat bij jou past vindt, goed zit en wat je wilt houden. Daarmee biedt Riverty, het nieuwe AfterPay, een veilige betaaloplossing.
Hoe dat werkt? Als je bestelling geleverd is, ontvang je een betalingsoverzicht per e-mail. Je kunt het openstaande bedrag direct via de betaalbutton betalen of binnen 14 dagen. Dat is zorgeloos shoppen zonder dat je eerst een verplicht account moet aanmaken.
Ter goedkeuring van je betaling, voert Riverty een gegevenscontrole uit. Uiteraard gaat Riverty zorgvuldig met je persoonsgegevens om, zoals ook omschreven in het Privacybeleid.
Wat moet ik doen als betalen via Riverty niet lukt?
Lukt het niet om je bestelling via Riverty te betalen? Neem dan contact op met Riverty’s klantenservice via [email protected] of 020 7230 270. Het kan bijvoorbeeld zijn dat je orderbedrag te hoog is of je mailadres niet klopt. Misschien vind je het antwoord trouwens al in Riverty’s FAQ’s.
Hoe kan ik een bestelling via Riverty retourneren?
Heel eenvoudig! Volg hiertoe onderstaande stappen:
• Open MyRiverty of de Riverty-app en selecteer de items die je terug wilt sturen.
• Controleer of de bedragen kloppen. Het totaal verschuldigde bedrag wordt weergeven op je factuur.
• Klik op de button om het nieuwe factuurbedrag te bevestigen.
• Retourneer vervolgens de items volgens het retourbeleid van Purewonen . Doe dit wel binnen 14 dagen en neem eventueel contact met ons op voor meer informatie over het terugsturen van artikelen.
• Op het moment dat je artikelen succesvol geretourneerd zijn, geven wij een seintje aan Riverty. Zij zullen je vervolgens een bevestigingsmail sturen.
• Heb je binnen 2 weken nog geen bevestigingsmail van Riverty ontvangen? Neem dan contact met ons op om te informeren of wij je artikelen in goede orde ontvangen hebben.
E-mail: [email protected]
Paypal:
Shop met een gerust gevoel. PayPal beschermt je financiële gegevens. Bovendien dekt PayPal Aankoopbescherming in aanmerking komende aankopen als je ze niet ontvangt of als ze sterk afwijken van de omschrijving van de verkoper.
Bij een retour wordt het bedrag weer op je PayPal-account bijgeschreven.
Gespreid betalen met SprayPay Sluiten
Billink:
Namens Billink ontvang je een factuur welke je binnen 14 dagen kan betalen. Wel zo handig!
IN3:
In3 - In 3 keer betalen met 0% rente
Betaal vandaag 1/3 via iDEAL. De tweede en derde termijn betaal je binnen 30 en 60 dagen. Zonder rente.
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In drie keer betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 50,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.
Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.
Hoe werkt het?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in drie gelijke delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 30 dagen later betaal je het tweede deel en weer 30 dagen later het derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje met begeleidend sms’je zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!
- Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
- 1e betaling & verzending:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt verzonden.
- 2e & 3e betaling:
Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
Klantenservice Consumenten |
Spraypay:
SprayPay- Gespreid betalen
Gespreid betalen met SprayPay Sluiten
De voordelen van SprayPay:
- Geen éénmalige hoge uitgave
- Extra of eerder aflossen is 100% boetevrij
- Na 30 dagen wordt het eerste termijn geïncasseerd
Om gebruik te maken van de betaalmethode SprayPay dient u de volgende stappen te doorlopen:
- Inkomens- en lastentoets
- IDIN identificatie via uw bank
- Overeenkomst + automatische incasso digitaal ondertekenen
Zodra de bestelling is goedgekeurd wordt de bestelling door Purewonen.nl in behandeling genomen. Wilt u afrekenen met gespreid betalen, kies dan voor SprayPay bij betaalmethode.
Bereken hier u maand bedrag in 36 maanden
Voor vragen kun je altijd contact opnemen met PureWonen 0226-234070 of direct met SprayPay030-7606540 (Tussen 10:00 – 12:00 & 13:00 – 16:00)